Tuesday 17 January 2012

2010 compared to 2011

yeayy!!!im back..entry kali ni nak crite sikit psal perbezaan between 2010 dan 2011..ahaa,,mase 2010 dlu,,aku baru Form 3..skrang teman dh jadi kakak x brape nk senior la..hihi..kalau dlu,,kelas dekat dengan tandas,pagar sekolah ,kedai buku and mcm-mcm lagy la.tpi skrang,,hushh..rela aku tak pergi toilet ohh..jauh sngt2..

haishh..tapi,,ade jugak kebaikan dye.yela..orang lain balik pkul 1.05,aku,blik 1.40..so,,tak la pnas hati sangat bile tengok orang semue dah blik...(hesh..x sedar dri lagy awk tu dah besar ye)..well,,x sampai sebulan sekolah kan..so,,rekod disiplin bersih lagy de..ye.sangt bersih..tpi tunggu la x lame lagy..sekejap je lagy..ade je yang x kene..antaranye,,dtg lewat walaupun lewat 3 minit..grrr...(stress)

and,,sebenarnye taon ni azam aku macm bnyk je.antare bnyk2 tu..aku nk


  • SIJIL SIFAR SALAH LAKU(wahh..hebat ni kalau dapat)
  • SIJIL 100 peratus kehadiran..(ni lagy hebat)
  • SIJIL MURID PALING RAJIN..kes menipu la ni kan..:)   
  harap2 taon ni dpt la semue ni..last year dah dpt..tpy 98 peratus kehadiran je..#bersyukurlaninaoii..

Ok lah..got to go..kerje sekolah menanti dlam beg tu..~ngeee..                                    

3 comments:

  1. Heyyyy!!dh bole da?huhu..gdluck ehh..whoa~k.aira org fist ohh follow..huhui!jmput la dtg blog..skali dtg dpt cookies..scond dtg dpt nsik briyani..haha*ok,hiperbola

    ReplyDelete
  2. k.aira..blog ni memang boleh bukak..but tak tau mcmne nk verify email tu..nk klik ape??

    ReplyDelete
  3. G at yahoo..nty ad mail dr blog..klik ctu..huhu

    ReplyDelete