Tuesday 17 January 2012

Nothing is Impossible

Pernah tengok bende kat atas ni??bende??yee..Kereta..Haaa ni habaq mai sikit..perghhh..kereta ni memang super awesome..Agak2 nye bila la nk merase naik kereta ni..dapat pegang stereng pon jady la..heshh..Anti je tengok kereta ni..Especially kalau pergy Subang Jaya..bersepah2 kot kereta ni..Ayah aku pernah cakap..orang yang ade station minyak,Insyallah dorang mampu pakai kereta ni..^,^

Cube tengok design dye,,ade macam KATAK sikit-sikit kan??hehe..tpy,,macam tajuk entry kat atas..NOTHING IS IMPOSSIBLE..so,,tak kesah la kite ade stesen minyak ke,,x dek ke..Insyallah kalau kite rajin usehe msty boleh dapat punye...

Tapi tu la kan..kereta mahal2 pon rosak jugak nanti..nak repair bukan 2-3 ratus.mau RM 1K lebih jugak tau..
haishh..macam2..Aku dengar kereta ni mencecah setengah juta jugak tau..bukan main2..haaa..mne nak cri setengah juta tu.woaahhh..(pengsan)..so nina,,kau nk pkai kereta ni sangat kan ?so,,study rajin2..jgn malas2.(keep it to myself).~ngeeee

1 comment:

  1. Assalamualaikum..
    Harap dapat Follow Blog saya,
    nanti klaw awak ada apa2 masalah yang boleh saya bantu.saya akan bantu...
    Nanti saya akan follow awak kembali..

    Ini blog saya:
    http://rahmanimuda.blogspot.com/

    ReplyDelete